O studiach

Cel studiów

Celem studiów jest prezentacja wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej w nowych mediach. Od kilku lat klasyczna komunikacja marketingowa traci na znaczeniu. Szeroko rozumiany Internet przejmuje jej elementy. Jednak nawet tak dynamiczny model ma swoje prawidłowości. Ważne jest ich zrozumienie, dopasowanie do zmieniających się potrzeb konsumentów w nowych mediach, a także stworzenie specyficznych dla nich metod pomiaru efektywności działań marketingowych.

Zajęcia będą prowadzone przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie klienta, jak i agencji reklamowej. Podstawową zaletą studiów jest doskonałe połączenie teorii i praktyki reklamy. Wykładowcy UKSW będą przekazywać najnowszą wiedzę, która da uczestnikom możliwość ogólnego, koncepcyjnego myślenia o reklamie. Pracownicy agencji reklamowej będą uczyć praktycznych umiejętności potrzebnych w przyszłej pracy.

Zakres tematyczny

Na zajęciach uczestnicy studiów zapoznają się z całym procesem budowania komunikatu za pomocą nowych mediów. Każdy weekend poświęcimy na inny aspekt – zaczynając od strategicznych podstaw, przez opiekę nad projektem, aż po kreację i mierzenie skuteczności. Pozwoli to na poznanie każdego elementu pracy z agencją reklamową, jak i w agencji reklamowej.