Prowadzący

Norbert Ernest Maliszewski

Profesor nadzwyczajny, psycholog społeczny, publicysta i wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą komunikacji marketingowej, teorii postaw, mechanizmów wywierania wpływu, zachowań politycznych. Koordynator harwardzkiego Project Implicit w Polsce. Od 10 lat kieruje studiami podyplomowymi. Jest autorem, współautorem i redaktorem kilkudziesięciu publikacji, w tym pięciu monografii naukowych, m.in. Koń trojański w reklamie społecznej. Teorię łączy z praktyką, jako autor licznych projektów badawczych, warsztatów (w tym treningów twórczości) i ekspertyz na rzecz biznesu oraz instytucji publicznych.Aktywny uczestnik debaty publicznej, stały komentator m.in. w telewizji Polsat News, TVP Info; onet.pl. FM.


Darek Samul

Nieoficjalny mistrz Sharm el-Sheikh w odganianiu fal od brzegu. Poeta, pisarz, promotor, protoplasta. Wychodzi po angielsku, przepuszcza kobiety w drzwiach, zasypia w dowolnie wybranej pozycji. Znak zodiaku: panida; ulubiony kolor: maziaj; faworyzowany dzień tygodnia: tworek; szczęśliwy kamień: polny. W branży reklamowej od 15 lat – doświadczenie, zmarszczki mimiczne, nagrody i wyróżnienia zdobywał pracując między innymi w  takich agencjach jak JWT, Leo Burnett i McCann-Erickson. Aktualnie pracuje jako Creative Group Head w VML.


Tomasz Sulewski,

Lider Mediów Społecznościowych regionu CEEMEA

Aktualnie zatrudniony w 3M, gdzie odpowiada za komunikację marketingową w kanałach digital w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Wcześniej kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska, odpowiedzialny za działania komunikacyjne w obszarze digital, social media i influencer relations dla marek Orange i nju mobile. Pomysłodawca i realizator kilkuset różnego typu kampanii marketingowych, w tym ponad 50-ciu we współpracy z digital influencerami. Z komunikacją i PR-em związany jest zawodowo i społecznie od kilkunastu lat. Członek SocialMedia.org, elitarnej organizacji gromadzącej liderów social media z największych światowych marek. Juror konkursów, m.in. Young Creatives Media i Innovation Ad. Zdobywca wielu nagród, w tym: EFFIE, Golden Arrow, Innovation Award, Media Trendy, MIXX Award, Marka przyjazna blogerom, Złoty Spinacz.

Prywatnie jest trenerem i wykładowcą akademickim w zakresie wykorzystania nowych technologii w komunikacji, zarządzania, fundraisingu i budowania wizerunku organizacji.


Dawid Horodecki

Aktualnie pracuję jako szef działu UX w VML Poland. Zawodowo w internetach od kilkunastu lat. Brałem czynny udział w projektach, które trwały 2 dni i 1,5 roku – „bawiłem się” w nowe i stare technologie. Zaczynałem jako ilustrator, kodowałem, żeby potem płynnie od użyteczności przejść do zarządzania doświadczeniem jako takim. Mam wrodzoną niechęć do nowych rozwiązań co często czyni mnie idealnym testerem… Plus potrafię zgubić się w prawie każdym nowym interfejsie (fizycznym jak i wirtualnym). Nie znam odpowiedzi na pytanie co wydarzy się za 5 lat, natomiast wiem jak krytycznie podchodzić do tego co oddajemy w ręce ludzi – bo to dla nich projektujemy, nie dla robotów. Technologię traktuję jako narzędzie do osiągnięcia określonego celu.


Anna Jaroszyńska

Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania strateg. Jedenaście lat doświadczenia w pracy strategicznej zarówno w agencjach reklamowych, po stronie klienta, jak i w roli niezależnego konsultanta strategicznego. Tworzyła długofalowe strategie marek oraz strategie i taktyki komunikacji. Pracowała między innymi dla marek takich jak: ING, mBank, 4F, Lech, Lotto, Leroy Merlin.

 


Beata ZIelińska-Kaczorek

 Z wykształcenia psycholog kliniczny i biolog. Aktualnie pracuje jako Product Manager w Sotrenderze, gdzie czuwa nad rozwojem narzędzia do analizy mediów społecznościowych, zbiera feedback od klientów i iteruje prowadząc kolejne projekty w zwinnych metodykach zarządzania projektami (Agile). Od niemal dekady związana z branżą internetową. W przeszłości na różnych stanowiskach planowała, prowadziła i raportowała kampanie reklamowe rozliczane za efekt (performance marketing) dla dużych i małych klientów.


Dariusz Osiński

Dariusz Osiński od 12 lat zajmuje się zarządzaniem projektami oraz operacyjnym zarządzaniem zespołów projektowych. Doświadczenie zbierał realizując projekty marketingowe oraz informatyczne dla największych marek w Polsce oraz za granicą przy współpracy z jedną z największych agencji digitalowych na świecie. Były członek zarządu Agencji Interaktywnej 4STUDIO S.A, z którą zbierał doświadczenie przy zarządzaniu projektami gdzie przeszedł całą ścieżkę kariery zaczynając od Developera, przez Dyrektora Artystycznego, aż po Project Managera. Dla VML Poland tworzył wewnątrz agencyjne procesy projektowe, budował i zarządzał zespołami obsługowymi oraz prowadził projekty dla klientów agencji gdzie przez ostatnie 4 lata zajmował stanowisko Portfolio Managera. Obecnie Manager Operacyjny zarządzający zespołem w warszawskiej agencji Flying Bisons. Absolwent informatyki University of Computer Sciences and Economics in Olsztyn.


Marek Rosłan

Strategy Group Head
Saatchi & Saatchi IS

Psycholog, od prawie 13 lat zajmujący się marketingiem – najpierw badaniami (OMD Poland, Maison and Partners), a od 2009 roku strategią marki i komunikacji (McCann Warsaw, Saatchi & Saatchi IS). W swej karierze pracował m.in. dla 5 marek z top 20 globalnego rankingu BrandZ (Google, Microsoft, Visa, Coca-Cola, MasterCard), ale – jako były harcerz – bardzo ceni współpracę z fundacją Alivia. Ma na koncie kilka nagród za efektywność komunikacji Effie (w tym jedną węgierską) oraz swój strategiczny udział w kampaniach nagradzanych za kreatywność w Polsce i za granicą (m.in. Lwem w Cannes, Clio, Eurobest czy polskimi KTR). Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych (UW, AGH) i szkolenia z badań rynku. W czasie wolnym czyta, pływa, gra na gitarze i obserwuje owady.


Sabrina Staniewska

Experience Designer/Change Agent
Projektantka, badaczka i innowator społeczny. Absolwentka myślenia projektowego i projektowania komunikacji na renomowanej Australijskiej uczelni Swinburne University of Technology. Doświadczenie zawodowe najpierw zdobywała jako Art Director w jednej z globalnych agencji kreatywnych, a następnie w agencji interaktywnej, pracując nad digitalowymi projektami dla największych marek. Za jeden z największych sukcesów uważa projekt UX Research dla Kuchnia Lidla. Wspierała startupy takie jak KOLEO i Squla.pl Radość z nauki. Współpracowała również z takimi firmami jak Concordia Design, GreenHat Innovations czy Roche. Innowacji szuka badając – projektuje współtworząc – weryfikuje pomysły prototypując – poprawia iteracją.

Obecnie pracuje jako UX/Serviec Design konsultant w Design provision, Greenhat Innovations oraz Cogision, a w wolnym czasie angażuje się w działalność społeczną. Jest współzałożycielką stowarzyszenia Engage Warsaw zajmującego się poprawą usług publicznych i promocją podejścia service design wśród organizacji i instytucji poprzez facylitację warsztatów z klientem oraz użytkownikami. Jest również współzałożycielką Ladies That UX, międzynarodowej społeczności zrzeszającej wszystkie panie zainteresowane tematyką User Experience.